trött

Tjenare. Igår orkade jag helt enkelt inte blogga , hade pluggat 3 dygn i raken och var helt utmattad. Så kan det gå... Jag hade min redovisning idag på engelskan om Lady GaGa och det gick asbra. Jag är inte värsta fanet men hon har grym röst och stil! Jag blir så jävla glad för engelska provet jag gjorde i förrigår fick jag MVG på och det har jag fått på varje engelska prov denna termin så jag är sjukt glad! Har sagt till mina lärare att jag satsar på bättre betyg haha . Jag ska gå och klippa och slita ett par gamla mörka jeans , så vi får se hur det går. Jag lägger in en bild sen. Självklart är det bara skit på tv eftersom jag är läxfri, yey. Skriver lite senare. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0