Sol vind och vatten

Åh, idag var en härlig dag :) Först på förmiddagen mötte jag upp Helena i Djursholm och vi bytte tillbaka alla saker vi hade från varandra och satt och snackade en stund. Sen stack jag till Österskär och bytte om till klänning och låg och solade i några timmar. Sedan vid 3 mötte jag upp Hanne gumman (haaniie.blogg.se) och vi tog en aslång promenad i typ 3 h och snackade om allt mellan himmel och jord. Fan va jag saknat henne. Vi har bestämt oss att börja ses mycket oftare. Sen kom jag hem för någon timme sen och käkat middag och så.

Gårdagen blev inte som tänkt, förlåt becca jennie och angie! Jag var så jävla trött och helt död så jag var hemma hela kvällen.

Nu ska jag kolla på tv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0