Konfirmand 09

Nu är det bestämt! Vi ska ha en stor bjudning hemma i Österskär den 18 Juli dagen då jag konfirmerar mig. Det kommer bli supermysigt. Och det är väldigt många som kommer och då menar jag väldigt många. Lägret är emellan den 4-16 Juli då jag är borta på min födelsedag och kommer hem på min lillasysters. I konfirmations present önskar jag mig bla.

Smycken
Berlocker / Thomas Sabo
Namnring (bettiesgalleria.com)
Pengar


Jag har lite panik bara för jag har inte hittat någon bra klänning än. Min mamma är underbar och har bestämt sig att betala den men jag skulle vilja ha någon speciell. Ska nog kika in på Urban Outfitters eller Topshop. Men det är så sjukt svårt att hitta någon perfekt, som ingen annan har i rätt storlek. Jag hittade 2 skitsnygga på salt men de var så vanliga och ingen av dem fanns i XS. Men jag ska åka till stan snart så får jag leta på. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0