Förlåt

Hej bloggen . Förlåt för dålig uppdatering. Nu är jag iaf hemma från Dalarna, där var det supermysigt. Jag var asnära på att göra en volt men jag fega ur... Haha. Vi har hoppat studsmatta, besökt familj (Passes), spelat gladiatorerna HAHA, kollat på film, spelat vänd tia m.m. Nu bär det av till Storstan med Jennie och sedan möter vi upp fanny hemma och vi sover hos henne eller mig i guess. Vette fan va vi ska hitta på men iaf. Mys! Jag är sjukt trött och har legat och hostat hela natten men jag åker ändå. Ont i magen har man också... Som vanligt. Aja hör av mig lite senare finns nu inte så mycket mer att säga. Hoppas jag hittar en massa saker och så:) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0