Drar mot sitt slut

Nu drar långhelgen till sitt slut och jag avslutar den med att kolla på Click som går på 3:an. Det är en av de första filmerna jag grät till. Gårdagen var urmysig , jag julia och jennie åkte in till stan shoppade en massa och fikade på Vetekatten. Vi åkte sedan hem efter en lååång dag och dushade . Sedan bar det av till Fanny, vi åt middag och kollade på film. Gick ut med becca och hanna en tag och jag fick åka moppe en bit :) Det är askul. Vi somnade sent och tro mig denna dag fick sig ett antal skratt. Gårdagens köp blev ett par sjukt snygga jeansleggings som var väldigt unika och inte alls fjortis h&m, peace örhängen i silver från punkt shop, vit slapp tisha gina, höga svarta slappa svarta shorts gina och ett armband gina. Var otroligt nöjd! Nu börjar temaveckan och det är asbra. Imorgon börjar vi halv 10 och ska till skansen haha. Men det blir urmysigt. Nu ska jag kolla på min film. Jag hör av mig. Puss


jag och angie i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0