Buenos Noches

Hej folk. Idag har det varit prov , det gick hyffsat. Hoppas innerligt på ett VG. Är precis tillbaka från en långpromenad med min hund Doglas medans jag pratade med Rebecca i telefon. Jag älskar Österskär! På lördag ska jag shoppa med mamma och jag är sjukt taggad. Vill framförallt köpa en byxdress. Jag klickade in på lite sidor och så hittade jag en copycat på Bailmains kända "strass skor" så sjukt snygga! Skulle aldrig kunna ha dem men när jag blir vuxen då jävlar. Bla Audrina Patridge har dem och de är med på praktist taget varje Bailmain visning denna sesong. Se och njut.

 
från chicy.se kostar 899:- inkl. frakt                      från Balmain kostar c:a 20 000 svenska kronor


Kommentarer
Postat av: a

ÅH du är efter haha xD zara sålde dom för typ en miljon år sen !

2009-05-13 @ 18:20:57
Postat av: c

JAG VET MEN DEM ÄR SLUT! FÖRLÅT DÅ DETTA ÄR MIN BLOGG OCH JAG FÅR SKRIVA VAD JAG VILL !!!!!!!!!!!

2009-05-13 @ 19:30:52
Postat av: a

HAHHAHAHAAHAHHAAHAHA MEN STICK DÅ STICK STICK ! XD

2009-05-13 @ 21:57:30
Postat av: Hanne Amelie Enoksson

De är så jävla snygga! Kan du ses snart? :) <3

2009-05-16 @ 00:41:02
URL: http://haaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0