Soumi 12.45

Tjena bloggen:) Nu har jag och pappsen precis anlänt till Finneland (angies hemland haha) FINSKA ÄR DET FULASTE SPRÅKET men damn va bra dem är på att inreda hotel , så jäkla snygg design här skulle ja lätt kunna bosätta mig! Helt nyrenoverat 5 stjärnigt underbart! men vädret är piss rentutsagt. Men imorgon tidigt tidigt så blir det Lanzarote, hääärligt. Datorn är med och jag kommer uppdatera så ofta jag kan , när jag inte ligger och steker i solen, ÅH jag längtar. Nu blir det ingen skola på 1 månad *careface* . Samma dag som jag kommer hem blir det Påsklov , veckan efter det prao i 2 veckor i världens mysigaste frisörsalong! Hanne om du ser det här , i need u! Logga in på fejjan kl. 20 !
I'll stay in touch. PEACE & LOVE


hotellet utifrån

Kommentarer
Postat av: angie dick

JA jag är KVARTS finsk ditt feta norska nylle -.- och alla vet att finska är dt fulaste språket HAHAHA XD

2009-03-30 @ 16:57:26
Postat av: cäääääärroo

du vet att jag är hälften av kvarts norsk? 7,5% eller vafan de e hahha , PÖZZ

2009-03-30 @ 18:21:19
Postat av: Anonym

ah men DU ÄR ÄNDÅ ETT NORSKNYLLE ... tkr jag alltså.. öhm ah ah ah :)

2009-04-01 @ 17:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0