LanZzzzzarote

Nyvaken (därav alla z i rubriken) . Helvete va skönt man sover i hotellsängar. Igår var vi ute och käkade och åt världens godaste tapas (spanska smårätter) . Jag är så shopping hungrig så det inte är sant , och nu när jag har pengar hmm... När jag kommer hem blir det nog en tripp till stan . Kanske jag hittar något unikt här. Who knows. Nu är det soluppgång här i lanzarote och från vårt rum har vi världens finaste utsikt. Har tagit bilder så ni får se när jag kommer hem. Snart blir det väl hotell frukost eller om vi går ner på gatan och käkar. Pappa sover fortfarande, thank good for the computer. Skriver mer sen. Peace


Kommentarer
Postat av: helena

va härligt att du har det bra! jag saknar dig men vi ses ju när du kommer hem ! Puss

2009-03-31 @ 17:41:49
URL: http://markelund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar dig hjärtat /fanny <3

2009-03-31 @ 17:52:33
Postat av: f

Saknar dig hjärtat! /fanny

2009-03-31 @ 17:53:25
Postat av: carolina

Jag saknar er båda , hur mycket som helst!

2009-04-01 @ 09:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0