Godmorgon.

Inget bloggande igår. Jag sticker ju till Lanzarote imorgon och jag är sjukt taggad! Idag ska jag träffa mamma hela dagen och vi hittar väl på något mysigt sedan ska jag plugga så jag slipper göra det där! Har tagit med typ 5 böcker som jag ska gotta mig med. Designen är inte riktigt klar än men hanne är på språng :) USH vad jag hatar snö. Måste bara säga det jag hade äntligen kunnat börja använda mina nya minnetonkas (dem är ju av mocka) och dem förstörs ju av vatten och  snö. Jag blir galen helt enkelt. Jag ser ut som en jävla galning i håret just nu. Och btw så fyllde min älskade lillebror år igår 1 år! Han är så fruktansvärt söt lille christian. Jag skriver mer sen , måste äta frukost. PEACE

exakt som denna snubben ser ja ut i håret. schnyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0