Sovmorgon

Hola , idag har vi sovmorgon till 9.30. Och vi får tillbaka matteproven! Sjuk skakis har inte en blekaste aning om vad jag får. Idag blir det en slappdag för mig, åker hem efter skolan och antagligen gör typ ingenting. Imorgon ska jag på min kusin's Pontus Student. Lördag shopping med Jennie och fika på Vetekatten , as usual. Lördag kväll sova över med lite tjejer hos Astrid. Blir toppenmys. Söndag , typ träffa Hanne. Saknar den bruden! Kör slapp style idag. Inget smink , lockigt hår (naturligt) , ljusa jeanslegging (och nej de här är inte fjortis de är speciella) , långt linne med rosor på och min slappa blåa mjuka tröja över. Antagligen Mockasiner till det. Lovely. Jag vaknade lite tidigare än vad jag behövde eftersom jag vaknar efter c:a 9 h's nattsömn. Ska käka lite Tutull (HAHA, dalänskt tunnbröd) och kika runt lite på mer bloggar. Besöks rekord igår förresten ! Är lite nere just nu. Men det går över. Sommar snart ju!
Och ni vet? När en dörr stängs öppnas två nya?


                           Less is more, go Cristin Cavarelli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0