Måndagar -Alltid lika roliga

Hej. Idag var det skola som vanligt. Slutade 15.40. Segt!
Jag är allmänt sur och skoltrött men får trösta mig med att det är 4 circus 5 "normala" skoldagar kvar.
På skolavslutningen drar jag till Fannys land med Maja. Det blir urmysigt. Jag har så jäkla ont i huvudet , (har druckitn två små glas vatten idag så det är inte så konstigt). Jag har inte särsilt mycket intressant att skriva. På Lördag tänkte vi samla ihop alla tjejer som var tsm i 6:an och sova över. Det kommer bli underbart. Sprang på solstrålen Astrid idag och fan va jag saknat henne. Tänkte lägga in en bild på klänningen jag vill ha på konfan. Denna hittade jag på en blogg. Grymt snygg, enkel, billig och det visar sig att den finns i vitt! Är sjukt glad. Topshop 179:-, Och ni vet? Less is more


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0