Helgen drar mot sitt slut, sommarlov tittar ut.

En skoldag . EN SKOLDAG kvar och andra lite random dagar som vi gör andra saker. Men på fredag , då smäller det. Den blomstertid nu kommer. Då är det sommar - på riktigt. Maja, jag och Fanny har legat och solat hela dagen . Härligt. Gårdagen var också supermysig, sov över med de brudarna och astrid hemma hos fanny , vi kollade på film , badade bubbelpool och pratade . Så mysigt . Vi somna 2 och vaknade 8 , tack vare en viss morgonpigg fanny... Haha! Gårdagen var jag i stan med Jennie Pennie och Becca Pekka. Vi shoppade och nu hädanefter är jag becca h's personal shopper. Vilken ära. Vi shoppade sönder och sprang genom hela staden och käkade på donken. Najs. Jag fick med mig hem, ett par trashade vita jeans från gina, 3 trosor från Topshop, Nagellack Miami Mavalia (Min och jennies favvo), en konfakläninng topshop, ansiktsvatten , försvarets hudsalva (ny design haha) och ansiktskräm.
Imorgon är det klassensdag , yey. Den tillbringas på Snorskogsbadet med matssäck 9.30 - typ 13.00 så det är ganska bra. Nu känner jag att om jag skriver mer kommer ni bli alldeles för uttråkade. Förresten har jag länsat min garderob , nu är hälften borta typ. Najs. Peace Man

Kommentarer
Postat av: rub

ge mig kläder!

2009-06-07 @ 17:51:00
URL: http://rholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0