Hej

Jag ligger och kollar på Se upp för dårarna , har lagat pannkakor åt syskonen och är barnvakt. Ska nog läsa lite av min bok snart och försöka hitta på något med lillpluttarna. Igår var jag med Julia och hade det bra . Vi var och badade med pluttarna på dagen på Norskogsbadet , sedan lanade vi dator och jag hjälpte julia med design till hennes blogg (thisistuff.blogg.se), Angie kom över en stund också , sedan bar det av till Wasabi och vi satt säkert där i 2 h och becca slank förbi en stund. Käkade Yakiniku och vi hyrde filmer. Jakten på Lycka och Disturbia hette filmerna. Det fanns helt enkelt ingen tid för bloggning igår.
Skulle till stan med Julia idag men det blev lite ont om tid. Så det blir på söndag istället. Peace Love & Understanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0