For free

Jag har precis blivit medlem på Gratismakeup.se , jag har alltid hatat sådana hemsidor och folk som spammar en massa länkar och skit. Men nu när jag läste igenom det lät det kanon! Och självklart är det gratis, bli medlem , fyll i dina uppgifter och börja värva! Man klickar på länken blir medlem och ju fler man värvar desto fler poäng får man , poängen gör man sedan till presentkort. 600 poäng är 150 kr på H&m! Du kan få presentkort på H&M , Gina Tricot, Kicks eller onlineshopen Nelly.com. Bli medlem och hjälp mig och dig själv. Vem tackar nej till gratis presentkort? Inte jag iaf. Tryck på länken nedan eller bilden. Enjoy!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=208277



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0