Ett hål i mitt hjärta

Jag och Julia ska precis börja kolla på filmen "Ett hål i mitt hjärta"  (med bla Sanna Bråding) men jag kände att jag behövde slänga in ett inlägg. Min dag bestod av Sola helt enkelt. Jag läste , drack proviva och solade. Men när mamma kom hem gick vi på resturang och jag käkade Moules (musslor) Mums! Vi ska feta oss och kolla på film det blir najs. Imorgon ska jag dra till pappa och ligga på beachen med någon. Skriver mera senare eller imorgon , Så svårt att blogga nu på lovet. Vem pallar sitta inne med datorn när det är 25 grader ute? Inte jag iaf.



Denna låt äger , min vän Julias syster Vikkan sjunger hon är grymt duktig. Hon har också gjort en låt om julle som jag dessvärre inte hittar som youtube klipp. Sweet Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0