Dissar deppiga bloggar

Jag ville bara säga att denna blogg är och kommer aldrig vara en deppblogg. Jag kommer inte deppa , skriva hur mycket man hatar sitt liv eller ja bara sura för det är en av de tråkigaste sakerna jag vet att läsa om , man blir ju bara själv nere eller hur? Så när jag är allmänt sur skiter jag i att skriva och skriver när jag har något bra , intressant eller roligt att berätta. Denna låt får mig att må otroligt bra, Jag vet inte man blir bara sprudlande glad av att höra den. Den är med i I taket lyser stjärnorna som förövrigt kom ut på dvd igår. Ska självklart köpas. Men lyssna och njut! Denna brud är härlig. Låten heter Oh Boy och sjungs av Miss Li.



Kommentarer
Postat av: Jennie

den här låten är skit bra! :D

2009-06-08 @ 14:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0