The City

Nu är jag hemma från stan någon timme tillbaka. Jag fick nervsammanbrott eftersom tågen hade slutat gå så jag fick ta mig till danderyds sjukhus och därifrån en buss till Åkersberga och sedan kom Line och hämtade mig där:) Så nu är jag äntligen hemma efter en grymt mysig dag med Lovisa. Vi strosade runt på stan, åt lunch, gick på bio och hade det mysigt! Vi såg Dumpa honom. Den var bra. En romantisk komedi. Idag shoppade jag ni vet fransskorna några inlägg tillbaka från deichmann 169:- och en svart sneväska med fransar (mocka) från accent 349:- och lite krafs såsom hårnålar en ring , m.m. En mysig dag helt enkelt. Julia ringde mig idag också och frågade om jag ville följa med henne och Bianca och några ut. Det hade varit najs men eftersom Lines släktingar kommer snart så blir det lite svårt. Jag ska åka på privat sminkkurs imorgon på Make up store och det ska bli najs. Men måste gå upp rätt tidigt. Aja jag skriver snart. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0