Teskedsgumman

Ännu idag vaknade jag av konstiga drömmar, först var det ett stort hus som typ alla blev våldtagna. Sedan va det massa skit haha , tex min spanska lärare som blev en cp störd version av Teskedsgumman. HAHA. Iaf. Nu har jag precis vaknat hos angie. Jag blev helt lost för angie var inte där när jag vaknade. Hon var på undervåningen längst bort i hennes gamla rum haha. Jag hörde när hon kanppade på datorn, den lurken. Angie ska till stan med Jennie, det är ju underbart väder! Men jag ska till stan imorn med Lovisa. Det ska bli mysigt gumman! Nu kommer pappa snart och hämtar mig. Det är sol , 20 grader och jag är lycklig! Peace&Love


jag och angie på ung för ca 1 år sen, det var tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0