Solsken, Skratt och Glass

Hej bloggen. Idag har jag bara varit hemma och umgåtts med min familj i strolande solsken. Jag älskar vårt hus på sommaren och vår härliga stora altan. Jag har gungat mina småsyskon , vi har gått till affären och pantat burkar och köpt godis, jag har lekt med min hund och sedan hyrde jag och bror en film:) Ouppklarade planer imorgon. Vi får se, men på Onsdag blir det stan med Lovisa, och jag tummar för solsken. Mamma har lovat mig att betala en slingning och klippning snart. Ska bli sjukt härligt att få bort min äckliga utväxt ner till öronen och klippa bort de slitna topparna. Och jag ska fråga om man kan göra någon kur för håret så det verkligen blir mjukt och glansigt. I hope. Men jag undrar bara hur jag ska klippa mig. Typ till axlarna eller uppklippt eller lugg eller snelugg,eller bara toppa. Hjälp! Vi får se vad jag ska göra ikväll.Jag hör av mig senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0