saker ni inte visste om mig


  •  Jag är galen i skor och solglasögon och köper alldeles för många
  • Jag är stressad nästan hela tiden
  • Det värsta jag vet är att vänta
  • Min familj och mina vänner är mitt allt
  • Jag drömmer mardrömmar nästan varje natt
  • Jag har galen humor
  • Jag blir lycklig av att köpa nya saker
  •  Jag älskar att lyssna på smörsånger
  •  Jag hatar att bråka med folk men jag drar till mig det Jag är sjukt social
  •   Jag älskar armband
  • Jag är översocial
  • Jag är perfektionist
  • Jag fullkomligt älskar att kolla på film
  • Jag har pissdåligt immunförsvar och är sjukt typ hela tiden
  • Jag är galen i blommor
  • Jag har 5 syskon
  • Mina föräldrar är skilda
  • Min farmor är min förebild
  • Min moster bor i Turkiet och är gift med en turk:)
  • Jag är lite norsk
  • Jag älskar att baka och laga mat
  • Jag reser väldig ofta utomlands och det är det bästa jag vet
  • Jag gör egna smycken
  • Jag älskar att rita
  • Jag vill bli flygvärdinna, frisör eller jobba på en modetidning i USA när jag blir stor
  • Jag hatar Matte,fysik och kemi och tycker det är jätte svårt
  • Jag gillar mer teoretiska ämnen
  • Jag kunde väldigt bra spanska i 2:an men har glömt bort allt nästan
  • Mina föräldrar träffades när dem var c:a 14 år
  • Jag är naturligt brunett (råttfärgat)
  • Jag har 16 kusiner

Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

Hihi good to know:)

2009-05-01 @ 12:59:50
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0