Plugg

Skit va jag hatar måndagar. Vi slutade halv 4 idag -.- Har haft så sjukt fullt upp hela dagen . Första dagen på en månad... Jag är sjukt trött verkligen och jag ligger och kollar på tv. Ska kolla på Project Runaway, Kommer aldrig orka gå upp imorgon men det är ett måste. På torsdag är det valborg ju , på kvällen ska jag käka middag med familjevänner sedan ut med tjejerna. Har precis skrivit rent min intervju som jag gjorde om min farmor. Sjukt skönt och kul att ha lärt sig lite om henne. Hon är helt otrolig. Vid 80-års ålder kunde hon gå ner i spagat! Jag och karin har haft en het diskution idag om det är kahlen från Top Model som är Max factor modellen. det är det inte, hon vann. Men jevlarns va dem är lika! Helt sjukt . Samma pappor??? Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0