Morrn

Nu är klockan 08.57 här och jag kunde inte somna om. Pappa den lurken ligger fortfarande och sover som vanligt. Igår var en väldigt mysig dag. Det började med att det var väldigt varmt och soligt ! Så först åt vi frukost på hotellet sedan gick vi på lång promenad , som var c:a 2 h då gick vi bla in på Zara och jag köpte ett par ursnygga jeans kanske ska jag dit igen och köpa en väska och ett par skor som jag kärade ner mig i. Efter det gick vi upp till rummet en liten stund och jag läste ut min 627 s tjocka bok haha. Sedan bar det av till den underbara stranden som ligger 2 meter från hotellet. Vi låg och solade och tog det lungt men vi bästämde att vi skulle gå och käka lunch så då gjorde vi det. Efter det gick vi till soldäcket där det också var sol och en stor pool som var c:a 30 grader varm. Där va det ingen annan så det var skönt! Sedan gjorde vi oss i ordning och gick ut och åt på samma ställe . Men idag ska vi nog käka Japanskt eller en resturang som finns på den 17:e våningen på vårt hotell. Framför oss satt en helt störd gubbe haha han var skit kul och kolla på för han hade en gitarr på typ 5 cm som han visade för alla och ja han va störd helt enkelt hah.

Idag är det ju också första april! Så lura alla nu , det brukar ja va expert på. Nu du pappsen!
Nu har solen äntligen gått upp och vi ska väl käka snart. Nu har jag skrivkramp i mina fingrar, skriver mer sen ! Ha det bra . Peace

jag måste bara lägga ut en bild på min älskade klänning, den skulle man ha här med brunbrända ben hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0