Hemma. Igen....

Tjenispenis, Guess what? Min feber har gått upp, yippie. På prao veckan och allt. Jag blir galen! 39 grader. BAJS. Jag ligger just nu och lanar Wild Kids (<3) Kalla mig cool jag vet. Haha. Har inte käkat frukost, är verkligen inte sugen på mat. Btw har ni hört att Blondinbella har varit otrogen och hennes kille Nils har en annan flickvän? Mysko... Jag är så jävla varm och kall på samma gång. Jag har dubbeltäcke, en kokhet dator som bränner när man tar på den och elementet på högsta värme. Jag fryser fortfarande... Men utanpå kroppen är jag brännhet. Aja nu ska jag fortsätta kolla, skriver mer sen. Peace


Var bara tvungen att lägga in min grymt snygga tavla. Jag är typ den ända i världen som
har den, mamma vann den på något lotteri på jobbet. Mina vänner hatar den för de tycker
att den ser ut som the groudge. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0