Härligt

Godkväll folk. Idag var en härlig dag på praoen, solen sken och det va härligt att vara där igen. Men jag saknar mina vänner, ANGIE tillexempel. Idag har jag också blivit klippt och tvättad. Hon tog ganska mycket men mitt hår va så jävla slitet. Nu ser det superfräscht ut ! Nu är jag barnvakt till mina låtsas syskon Amanda och Linus (4 & 9 som nu sover) och om en timme är det Project Runway ,JAG ÄLSKART! Men jag ska börja göra mig i ordning lite smått. Tänkte fixa pannkakor tills imorgon:) Jag hör av mig. Puss !


LC.
älskar hennes outfit

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon kan ju gå och äta mitt bajs

2009-04-21 @ 20:36:54
Postat av: Anonym

okej ?

2009-04-22 @ 09:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0