Godmorgon

Morrn! Nu sitter jag är nyduschad och sminkad. Har använt inpackningen , underbar. Jag satt och tänkte på en sak. Jag är ett stort fan av serien The Hills som ni kanske vet. Men asså Jag tycker det är skam att de opererar sig så mycket! Iaf Stephanie, Heidi och Audrina. Stephanie har sprutat in botox i hela ansiktet, opererat brösten och läpparna . Heidi har blonderat håret x10000, skaffat löshår, plumpat läpparna, opererat brösten och näsan. Audrina har opererat läpparna. Allt får man se i sesong 5. Alla har förendrats så mycket. Varför inte bara vara naturlig? Okej om man har en helt sne näsa eller inga bröst alls men alla tjejer va ju söta som dem va ? hm....


season 1


 
season 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0