Fucking Nightmare

Godmorgon. Idag tvingade jag mig själv att vakna tidigt eftersom i min dröm va de just påväg att skära upp min kind och ur min kompis öga. Sen försökte dem bomba massa människor när vi va i en bil. Sjukt läskigt. Snart ska jag till stan med  angie, ska köpa lite saker. Sedan ska jag sova hos henne och vi får se vad vi hittar på. Jag skriver sen. Nu måste jag käka frukost. Mitt rum blev skit bra btw! Jag har städat bort allt skit och det känns så skönt och fräscht med alla blommor och ljus. Peace&Love

Carolina Carlstedt
härlig bild från förra våren


Kommentarer
Postat av: johanna

svar: jag har ingenaning om hur mycket jeansen kostar, chansar på en tusenlapp eller nåt sånt :)och om dom finns kvar har jag ingenaning om, dom borde göra det eftersom sommarsäsongen inte har börjat än ;) hoppas mina svar hjälpte!

2009-04-05 @ 12:55:50
URL: http://johannalindholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0