dagliga cykelturen

Nu är jag hemma från min dagliga cykeltur , jag blir mindre och mindre trött för varje gång jag gör den. Skönt. Men det va sista gången jag cyklade dit:( Sorgligt , jag kommer sakna praoen! Idag kom jag hem med Schampo & Balsam till pappa  superhärligt men dyrt... Snart bär det av till konfaträffen. Oooorkar inte egentligen , men det är ett måste. Man skulle skriva en kärleksdikt, jag skrev en låttext som jag tyckte passade bättre. En låt är liksom som en dikt. När jag cyklade ser jag typ 10000 blommor , det är sommar för mig. Så härligt. Jag satt ute i solen en stund idag också och läste , sedan till lunch åt jag crepês. Jag skriver sen. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0