Buenos noches

Snart ska jag och pappa besöka en kina krog och käka . Friterat ! Mohaha. Just nu är det siesta där, från c:a 16.00-19.00 är det siesta i de flesta butiker och resturanger men sedan har de ju öppet till typ 23.00 här. I morse när jag vaknade kollade jag på mamma mia och sen beställde jag 2 saker från Hm :D Ett par skit snygga svarta nitsandaler som är jätte eftertraktade och tar slut var och varannan sekund men eftersom jag var uppe ganska tidigt fanns dem och sedan ett guldigt skit stort skit snyggt och med nitar och trä . As nöjd! Och allt för 248:- inkl. frakt . Schiiit bra. Men fan direkt när jag kommer hem ska jag shoppa! Hört att det är riktigt jävla sommarväder i Stockholm nu så nu jäklar blir det vårshopping! Jag ska nog köpa en Mc-jacka i skinn och ett par snygga brillor, lite snygga toppar också och accesoarer. Gaaaa jag längtar. Men just nu har jag det jävligt chill , idag var det inte alls mycket sol bara lite nu på senare timmarna så jag hoppas innerligt att det är strålande sol tills när jag åker vid 1 imorn. Blåser som fan här gör det också. God damn. Jag har sån jävla huvudvärk och därför svär jag som en sjöman. Jag är huuungrig. Och DIREKT när jag kommer hem ska jag boka en tid hos frisören. Har ett jävla skatbo på huvudet just nu. Jag hör av mig senare.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0