Amen Hej

Tja! Idag har det varit kallt men fint väder, har varit inne på datorn typ hela dagen men orkade verkligen inte blogga. Imorgon blir det stan med Lovisa, ska bli mysigt! Vi ska käka lunch på något mysigt Café och strosa på stan. Härligt. Idag har jag fått lite saker av Line som hon hade back in the old days som är inne nu. Bla lite reptilmönstrat, en grymt snyggt sliten jeansjacka. Sen hade jag glömt lite saker av angiedick som vi hämtade. Snart blir det Mozarella och tomat mackor. Mums! Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Roligare blir det imorn när jag kan skriva shoppingen och så. Kanske hör av mig senare. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Missextra

Nice, med fint väder:)

2009-04-08 @ 00:55:29
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0