14.25

Hej peeps. Nu har jag varit ute och hjälpt till i trädgården, suttit i solen och läst i mina ray-bans. Ibland leker livet. Snart bär det av till Ikea och ska köpa lite saker sen kommer fanny och ska käka här ( vi ska grilla ) och mysa:) Kolla på finalen på Wild Kids ! Haha. Nu är det så för en månad sen ungefär så beställde jag ett armband från Cocoo.se och jag är lite arg för det har ännu inte kommit. De har mejlat och sagt att leverantörerna är sega och så. Men nu nä jag väntar så funderar jag också på armbandet nedan med nitar, så grymt snyggt. Vi får se om jag kan kanske få betala hälften av det eftersom jag väntat så länge på armbandet med handklovar nedan länge fasst det egentligen skulle dröja några ynka dagar. Aja. Nu ska vi sticka. Peace

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0